کدام یک از ابزارهای بازاریابی دیجیتالی مانند ابزارهای کنترلی و خودکارسازی شبکه های اجتماعی، پلتفرم های CRM، ابزارهای سئو ( SEO ) و بازاریابی از طریق موتور های جستجو ( SEMM ) و سرویس های ایمیل بیشتر از بقیه توسط آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی استفاده می شوند؟
تحقیقی در این زمینه در مارچ و آپریل سال ۲۰۱۶ ( بهار ۱۳۹۵ ) توسط مرکز توسعه بازرگانی مرین و RSW/US بر روی ۲۲۷ مدیر اجرایی مراکز و آژانس های بازاریابی و تبلیغاتی که در ایالات متحده آمریکا مستقر هستند، انجام شده است. ۳۴۴% از آژانس های تبلیغاتی کمتر از ۲۵ کارمند دارند، ۲۵% از آن ها بین ۲۶ تا ۵۰ کارمند دارند. باقی آژانس ها بیش از ۵۱ کارمند دارند.
- ۹۶/۰۲/۱۰