آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی، مقالات برندینگ و برندسازی و استراتژی بازاریابی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کدام یک از ابزارهای بازاریابی دیجیتالی مانند ابزارهای کنترلی و خودکارسازی شبکه های اجتماعی، پلتفرم های CRM، ابزارهای سئو ( SEO ) و بازاریابی از طریق موتور های جستجو ( SEMM ) و سرویس های ایمیل بیشتر از بقیه توسط آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی استفاده می شوند؟

تحقیقی در این زمینه در مارچ و آپریل سال ۲۰۱۶ ( بهار ۱۳۹۵ ) توسط مرکز توسعه بازرگانی مرین و RSW/US بر روی ۲۲۷ مدیر اجرایی مراکز و آژانس های بازاریابی و تبلیغاتی که در ایالات متحده آمریکا مستقر هستند، انجام شده است. ۳۴۴% از آژانس های تبلیغاتی کمتر از ۲۵ کارمند دارند، ۲۵% از آن ها بین ۲۶ تا ۵۰ کارمند دارند. باقی آژانس ها بیش از ۵۱ کارمند دارند.

  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • مهرا ریحانی

نظرات (۱)

  • صنعت وهنرتجسم
  • چه جالب.سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی