آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی، مقالات برندینگ و برندسازی و استراتژی بازاریابی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

رویکرد ما به بازاریابی منحصر به فرد است. 
شما برای کسب‌وکار خود چشم انداز و اهدافی دارید و ما می‌دانیم چگونه آن را محقق سازیم.
سبک کار ما
بازاریابی آنلاین
بازاریابی اینترنتی
با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی ، ایجاد محتوای مرتبط، بررسی و تحلیل چگونگی تعاملات مخاطبین باا برند شما در فضای مجازی، موجب افزایش مشتری و ارتقای برندتان می‌شویم.ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی
وب‌سایت‌های واکنش‌گرا
با استفاده از فناوری اطلاعات و اصول بازاریابی، وب‌سایت‌های واکنش‌گرایی را برای شما طراحی و توسعه می‌دهیم که موجب افزایش بازدیدکننده و مشتری بیشتر برای برند شما می‌شوند.ادامه مطلب
طراحی سایت واکنشگرا
استراتژی بازاریابی
با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی کاربردی، کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهیم، برندتان را از جنبه‌های مختلف تجزیه و تحلیل کرده و با ارائه‌ی یک نقشه‌ی بازاریابی دقیق و مشخص، موجب ارتقای برندتان می‌شویم.ادامه مطلب
استراتژی‌های بازاریابی و تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی دو عنصر اساسی در هر کسب‌وکار موفق هستند.
با تدوین استراتژی‌ های بازاریابی برای کسب‌وکارتان و اجرای آن از طریق کمپین‌های یکپارچه‌ی دیجتال مارکتینگ برند خود را ارتقاء دهید.
هدف ما توانمندسازی تیم بازاریابی شما از تدوین تا اجرای یک برنامه بازاریابی استراتژیک هدفمند می‌باشد.
خدمات بازاریابی ما بسته‌های از پیش تعیین شده‌ی بازاریابی اینترنتی نیست که مشتریان را مجاب کند که این بسته‌های پیشنهادی را بدون اطلاع از میزان کارایی آن در ارتقای برندشان، انتخاب نمایند؛ بلکه بر اساس تحلیل و بررسی جایگاه برندتان، استراتژی‌های بازاریابی و تاکتیک‌های بازاریابی آنلاین متناسب با برند شما را که می تواند موجب رشد کسب‌وکارتان ‌شود، به شما معرفی می‌کنیم تا ‌بتوانید با توجه به بودجه‌ی سالانه‌ی بازاریابی‌تان و اهداف برندینگ خود بهترین راه حل را انتخاب نمایید.
ابتدا استراتژی‌های بازاریابی و همه‌ی فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ فعلی شما را بررسی می‌کنیم، سپس شما را یاری می‌دهیم تا اهداف تجاری خود را تعریف کرده و نقشه‌ی راه برند خود را تعیین کنید و در نهایت با شما درآموزش، تدوین، اجرا و توسعه‌ی آنلاین مارکتینگ برندتان همراه خواهیم بود.
بر اساس پارامترها و استراتژیک مارکتینگ آنلاین کاملا تعریف‌شده، کمپین‌های آنلاین مارکتینگ یکپارچه‌ای را اجرا می‌کنیم و هر ماه میزان موفقیت فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی را با اندازه‌گیری پارامترها و ROI (نرخ بازگشت سرمایه) کمپین‌های آنلاین مارکتینگ شما پیگیری کرده و در نهایت گزارش کاملی را به شما ارائه می‌دهیم.
آخرین مرحله‌ی این فرآیند، ارزیابی بازخورد گزارشات ماهانه‌ استراتژی‌ بازاریابی اینترنتی شما و بهبود عملکرد تاکتیک‌های موردنظر است. این چرخه، تا زمانی که شما به یک برند محبوب تبدیل شوید ادامه پیدا خواهد کرد.
آژانس بازاریابی اینترنتی
تخصص ما خلق و اجرای کمپین‌های بازاریابی یکپارچه است:
افزایش سطح آگاهی بازار هدف از برند
افزایش مخاطبان بالقوه
بهینه‌‎‌سازی فرآیند فروش
کاهش زمان چرخه‌ی فروش
بهبود ROI (نرخ بازگشت سرمایه) بازاریابی
کاهش نرخ رویگردانی (عدم رضایت) مشتری
افزایش وفاداری با خلق تجربه‌ی متفاوت از برند

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : 
ما با طراحی و اجرای کمپین‌های یکپارچه‌ی بازاریابی اینترنتی از طریق ادغام استراتژی‌های بازاریابی، تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی و خلاقیت به شما در رشد کسب‌وکار و ارتقای برندتان کمک می‌کنیم.


  • ۹۵/۱۱/۰۲
  • مهرا ریحانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی