آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی، مقالات برندینگ و برندسازی و استراتژی بازاریابی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در دنیای دیجیتالی امروز، توسعه کسب وکارها تنها با استفاده از استراتژی ­های پیشرو و شخصی سازی شده که داستان برند را بازگو کنند و تجربه آنلاین بازار هدف از برند را بهبود ببخشند، امکان پذیر است.

پژوهش در مورد رقبا و تحلیل صنعت

هویت برند شما از هرتلاش انحصاری دیگری که توسط شرکت ­تان صورت می گیرد بزرگتر و مهم تر است. هویت برند اساس و  پایه­ ی کسب وکار شماست، و نیازمند آن است که در  طول ساخت برند برای حضور آنلاین با ثبات باشد. جوهره و اساس هویت برند حتماً باید استراتژی قوی را برای کسب وکار شما تعریف و فرمول بندی کند. این استراتژی ­ها باید در ساختار سازمان شما نمود پیدا کند، دقیقاً به همان صورت که برای رقبایتان صورت می گیرد. ابتدا باید تحلیل کنید که در کجای بازار قرار دارید، و برنامه ­ای ایجاد کنید که شما را به جایگاهی که می خواهید در آن باشید، برساند. برای انجام این کار لازم است تحلیل کاملی از نقاط قوت، ضعف، فرصت­ ها و تهدیدهای موجود در صنعتی که در آن فعالیت می کنید، انجام دهید ( SWOT Analysis ). تحلیل رهبران و پیشروان صنعتی که در آن فعالیت دارید می تواند منجر به ایجاد جرقه در ذهن شما برای تاکتیک­ های نوآورانه برندسازی شود، و به شما اجازه دهد که برای برند خود رویکرد منحصر به فردی ایجاد کنید. انجام این تحلیل ­ها، به شکل گیری هویت برند شما و توسعه استراتژی ­هایی برای آینده به شما کمک میکند.

با جان تازه بخشیدن به برند، دوباره توجه مخاطبان­تان را جلب کنید.

بازبینی مجدد یک هویت برند قدیمی و حضور ضعیف آنلاین می تواند تأثیر قابل توجهی در مسیر دیجیتالی در حال رشد شما داشته باشد. زمانی را برای مرور گذشته شرکت­ تان بگذارید، تا قدم ­ها و گام­ هایی که برای رشد کسب وکارتان و رسیدن آن به جایی که در حال حاضر در آن قرار دارد، را شناسایی کنید. استراتژی انتخابی به تجدید قوای هویت برند شما به شیوه­ای که برای مخاطبان قابل شناسایی باشد، کمک خواهد کرد. این استراتژی جدید صدای تازه و برجسته برای برند­تان ایجاد می کند که نتیجه ­ی آن کسب آگاهی برند بیشتر در طول مسیر است. برنامه جدید برای برند شما می تواند دقیقاً آن چیزی باشد که برای جلب توجه مخاطبان فعلی خود به آن نیاز دارید و کم کم مشتریان بالقوه را نیز شامل شود.

هویت برند خود را به گونه ­ای شکل دهید که نمایانگر مدل کسب وکارتان باشد.

داشتن هویت برندی که به وضوح تعریف شده باشد و متناسب با مدل کسب وکار شما باشد چیزی است که باعث ایستادگی شما در مقابل مخاطبانتان میشود. هویت شما مشخص می کند می خواهید چه طور به نظر بیایید، و مدل شما مبتنی بر برنامه­ هایی است که شرکت شما برای تحقق این اهداف در پیش می گیرد. آنها به صورت مداوم کار میکنند تا ادراک عمومی از شرکت شما را توسعه دهند و در همین زمان خواسته­ ها و نیازهای مشتریان­ تان را در ذهن نگه می دارند. داشتن مدل کسب وکاری که تکمیل کننده هویت برندتان باشد، شرکت ­تان را در تشخیص مشتریان جدید یاری می دهد و شما را  در ذهن مشتریان وفادار به یاد ماندنی می کند.

یک استراتژی برند معقول مستلزم آن است که جایگاه برند شما، شعار، لوگو، و تصویر برندتان با هم سازگار باشند و نمایانگر  هدف و کسب وکار ایده ­آل­ تان باشد. با استفاده از لایه بندی هویت خود از طریق وب سایت، حضور در شبکه های اجتماعی و تلاش­ های بازاریابی اینترنتی، می توانید بخشی از زندگی مشتریانتان شوید، به سادگی محصول فیزیکی و خدماتی که خریداری می کنند.

وفاداری به برند را از طریق پیام رسانی­ یکپارچه برندتان گسترش دهید.

فقط ایجاد یک هویت برند، برای  متمایز کردن خود از رقبا کافی نیست. استراتژی باید در موقعیتی باشد که برای چگونگی توسعه هویت برند شما برنامه داشته باشد تا اطمینان کسب کنید که مخاطبان برند شما را به همان شکلی که مد نظرتان است، درک خواهند کرد. این برنامه شامل پیام رسانی سازگار و حضور آنلاین رو به رشد است در حالی که اصلاحات از طریق شرکت شما تکامل میابد. شما می خواهید مشتریان را ترغیب و متقاعد سازید که به سمت محصول شما بیایند یا اگر خدمتی ارائه می کنید از آن استفاده کنند و این روند را از طریق هدایت آنها به سمت برند دنبال می کنید.  به مشتریان تان بیشتر نشان دهید که چرا باید از محصول یا خدمت شما استفاده کنند، به جای اینکه خیلی ساده به آنها بگویید که محصولات و یا خدمات شما را خریداری کنند.

تصویری که برند شما مجسم می کند باید در تمام کانال­ هایی که حاوی فعالیت­ های بازاریابی دیجیتالی شما است، یکپارچه باشد. با یکپارچه نگه داشتن برندتان، پیام شما می تواند ارتباط عاطفی قوی با مشتریان برقرار کند که آنها را به سمت برند و شرکت برمی گرداند.

 

  • ۹۶/۰۲/۰۵
  • مهرا ریحانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی