آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی، مقالات برندینگ و برندسازی و استراتژی بازاریابی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

شبکه های اجتماعی دیگر ابزار بازاریابی اینترنتی هستند که بازاریابی از طریق این شبکه ها سبب جذب مخاطبین بیشتر برای  کسب وکارتان می شود. اولین گام جهت حضور در شبکه های اجتماعی، ساختن پروفایل است. این مقاله به مخاطبین جوان و حرفه ای که به تازگی وارد شبکه اجتماعی لینکدین شده اند کمک می کند پروفایل بهتر و جذاب تری ایجاد کنند.

پروفایل لینکدین شما یک نمایش عالی از داستان حرفه ای شماست، چه چیزی سبب ایجاد شرکت شما شده است و چه چیزی سبب تمایز شما بین بیش از ۴۳۳ میلیون کاربر دیگر LinkedIn است.

LinkedIn به تازگی آمار جدیدی منتشر کرده است که به شرح زیر است :

  • پروفایل های شخصی سازی شده به طور متوسط ۲۱ برابر بیشتر از پروفایل های دیگر بازدید دارند.
  • پروفایل های که دارای تصاویر با کیفیت هستند به طور متوسط ۴۱ برابر بیشتر از دیگران بازدید دارند.
  • ۹۴ % شرکت ها از LinkedIn برای بررسی مخاطبانشان استفاده می کنند.

در بازاریابی اینترنتی تاکتیک هایی هستند که به شما کمک می کنند بتوانید یک پروفایل جذاب و عالی برای کسب وکارتان ایجاد کنید.

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • مهرا ریحانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی