آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی، مقالات برندینگ و برندسازی و استراتژی بازاریابی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آنچه ما امروزه آن را برندسازی احساسی ( Emotional Branding ) می خوانیم پدیده­ ی جدیدی نیست بلکه توجه بیشتر در ایجاد ارتباطات احساسی برند با مخاطبینش در طی فرایند برندسازی است. برندسازی عاطفی از آنجا که با احساس افراد در ارتباط است، بسیارموثر است.

اگرچه هنوز هم با توجه به گسترش بازاریابی اینترنتی، فروشندگان همچنان با در دست داشتن اعداد و ارقام و مستندات حقیقی و موجودی انبار به سوالاتی درمورد چگونگی و میزان فروش پاسخ می دهند، و مسئولین فروش معمولاً برای فروش یک خدمت یا محصول به خوبی آموزش دیده ­اند. امّا حقیقت این است که محصولات و خدمات دیگر صرفاً آن محصولی که می­ فروشید، نیستند. شما در حال فروش سبک یا روشی برای بهبود زندگی بازار هدفتان هستید؛ و برای تحقیق این امر باید به گونه ای عمل نمایید که بازار هدف شما احساس کند که به محصولات و خدمات برند شما نیاز دارد این یعنی “برندسازی احساسی” ( Emotional Branding ).

احساس کردن آن چیزی است که برندسازی احساسی ( Emotional Branding ) یا عاطفی از آن برگرفته شده است، و این احساسات حتی لازم نیست مستقیماً با برند در ارتباط باشند. در تبلیغات حسی،  شما محصول را در آخر تبلیغ می بینید و امکان دارد مضمون کل تبلیغ به محصول یا برند مرتبط نباشد. این نوع بازاریابی ارتباطی را برقرار می کند با این امید که ارتباط عاطفی و حسی با مخاطبان ایجاد شود و در ذهن جمعی و اشتراکی آنها بماند.

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • مهرا ریحانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی