آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین

سری مقالات برندینگ و برندسازی

آموزش تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی، مقالات برندینگ و برندسازی و استراتژی بازاریابی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بدانید که در بازاریابی اینترنتی تنها کسب وکار شما نیست که با نوشتن محتوا تلاش می کند که در بازاریابی محتوا موفق باشد.  رقبای شما نیز همواره به دنبال راه و روش هایی هستند که بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب برندشان از طریق بازاریابی محتوایی نمایند.

مخاطبان از خواندن محتواهای تکراری و یکنواخت خسته شده اند. نکات کلیدی وجود دارند که می توانید با رعایت آن ها محتوای برند خود را از رقبا متمایز کنید و در نتیجه مخاطبان بیشتری را جذب کنید. که در ادامه به این نکته ها می پردازیم :

۱ ) به هنگام نوشتن محتوا به طور مستقیم خواننده را مورد خطاب قرار دهید.

از اینکه به اول شخص می نویسید یا خواننده را به طور مستقیم مورد خطاب قرار می دهید نترسید. همان طور که با یک دوست مکالمه می کنید بنویسید، این کار به شما کمک می کند که بین خودتان و خواننده ارتباط برقرار کنید چرا که به طور مستقیم با آن ها سخن می گویید.

مثال : از لغت ( شما ) برای مورد خطاب قرار دادن خواننده استفاده کنید. برای مثال جمله : من به شما پیشنهاد می کنم که نکته­ هایی را به هنگام نوشتن رعایت کنید تا محتوایتان بهبود یابد.

“هیچ وقت به خوانندگانتان اجازه ندهید محتوایتان را از یک دیدگاه جدا ببینند.”

۲ ) عناصر بصری به محتوایتان اضافه کنید.

همه ما تصاویر را دوست داریم. تصاویر در متن به خواننده امکان استراحت می دهند، علاوه بر این سبب تقویت محتوا می شوند. در بازاریابی محتوا به خاطر سپردن محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو اضافه کردن تصاویر نیز در این امر به مخاطب کمک می کند. اما باید توجه کنید  که هر کجا امکانش بود نمی ­توانید تصویر اضافه کنید.

مثال : اگر ترجیح می دهید که بر روی متن تمرکز شود پس بهتر است کمتر از تصاویر استفاده کنید و یا اصلاً از آن ها استفاده نکنید. اما اگر تصاویر را به عنوان یک مشخصه اصلی برای محتوایتان در نظر گرفته اید پس بهتر است محتوا را به صورت گالری از تصاویر به نمایش درآورید.

“مقالاتی که تصاویر مرتبط به همراه دارند ۹۴% بیشتر از مقالات فاقد عکس بازدید می شوند.”

۳ ) سوال اضافه کنید تا خوانندگان محتوا را به تعامل بیشتر ترغیب کنید.

در محتوایتان سوال بپرسید تا خواننده را ترغیب کنید پاسخ دهد. هر چه تعاملات بیشتری با خوانندگان داشته باشید، وب سایت شما ترافیک بیشتری خواهد داشت.

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • مهرا ریحانی

نظرات (۳)

  • صنعت وهنرتجسم
  • خدا قوت .سپاس ازسایت خوبتون
    www.tajasom.ir
  • صنعت وهنرتجسم
  • <a href="http://www.tajasom.ir/blog/fa/%DA%86%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85/" data-mce-href="http://belovedmarketing.com/blog/fa/%DA%86%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85/">صنعت وهنر تجسم</a>
    ممنون
  • صنعت وهنرتجسم
  • دوستان عزیز خوشحال میشم به وب سایت ما هم سر بزنید
    https://tajasom.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی